UrbanBotics – produktpipeline

Urbanbotics partnere har i brainstorm-fasen genereret hundredevis af nye produktideer og koncepter. I en process over 8 måneder har vi diskuteret og udviklet materialet, og testet mod projektets vedtagne værdi-grundlag.

I den endelige udvæglelsesproces tager vi hensyn til den praktiske realisering, og tilgængelige ressourcer, feks. hvor lang  udviklingsfasen forventes at være, prisen på produktion af prototype,  og produktets umiddelbare salgbarhed.

Produkt-pipeline, testes mod værdigrundlag :

40 ideer      10 koncepter       7 produktideer       3 produktideer

De 8 værdi-platforme :

  • Det urbane økosystem (det bæredygtige)
  • Revitalisering af det offentlige rum (det funktionelle)
  • Do Good (det etiske)
  • Social interaktion (det sociale)
  • Personlig motion/aflad (det rekreative/velvære)
  • Kommunikationsplatform (det kommunikative)
  • Forandring over tid (det dynamiske)
  • Playfullness (det legende)

This entry was posted in Åben blog. Bookmark the permalink.

Skriv et svar